Konta bankowe · Konto · Konto 360 Bank Millennium + BONUS 300 zł - Warto załoĹźyć? Wasze Opinie??

Konta Banku Millennium - Opinie, PorĂłwnanie

lukas bank Konto 360 Banku Millennium kusi nowych klientów, potencjalnym brakiem opłat oraz kontem oszczędnościowym o oprocentowaniu 1%. Jakby jeszcze tego było mało, dzięki promocji w łatwy sposób można zyskać dodatkowe 220 zł. Ale jak to mówią: "nie wszystko złoto, co się świeci". Sprawdźmy dokładnie tabelę opłat, warunki promocji oraz opinie aktualnych klientów banku.

Bank Millennium kusi klientów dwoma kontami osobistymi, potencjalnie są darmowe. Posiadając Konto w Banku Millenium klient otrzymuje nieograniczony dostęp do wielu produktów - od kart debetowych i kredytowych, limitu w koncie osobistym, produktów oszczędnościowych i kredytowych po fundusze inwestycyjne i ubezpieczenia. Poniżej znajdują się konta bankowe Milenium, są zdecydowanie najpopularniejsze wśród użytkowników.

Konto 360 Millennium - ocena oferty

Nazwa Millennium - Konto 360°
Prowadzenie konta 0 zł lub 8 zł
Zwolnienie z opłaty:
jeżeli miesięczne wpływy na konto wyniosą min. 1 000 zł oraz co najmniej raz w miesiącu zostanie wykonana płatność kartą do konta)
Przelew przez Internet 0 zł
Opłata za użytkowanie karty 0 zł lub 7 zł
Zwolnienie z opłaty:
jeżeli miesięczne wpływy na konto wyniosą min. 1 000 zł oraz co najmniej raz w miesiącu zostanie wykonana płatność kartą do konta
Darmowe bankomaty w Polsce 0 zł - Millennium Bank
0 zł - wszystkie bankomaty w Polsce (wpływ min. 1000 zł na miesiąc oraz min. 1 transakcja kartą w miesiącu)

Konto 360 Millennium Banku to konto tradycyjne, które oferuje darmowe prowadzenie konta, darmowe wypłaty z bankomatów w całej Polsce. I brak opłaty za kartę. Wszystko pod dwoma warunkami: wpływy na rachunek muszą miesięcznie wynieść minimum 1000 zł. A posiadacz konta musi wykonać przynajmniej jedną transakcję bezgotówkową w każdym miesiącu. Jeśli te warunki nie zostaną spełnione, za konto trzeba będzie zapłacić 8 zł, zaś za kartę – 7 zł.



Konto 360 Student

Nazwa Millennium - Konto 360° Student
Prowadzenie konta 0 zł
Przelew przez Internet 0 zł
Opłata za użytkowanie karty 0 zł lub 7 zł
Zwolnienie z opłaty:
dokonanie 1 płatności kartą do konta w miesiącu
Darmowe bankomaty w Polsce 0 zł - Millennium Bank
0 zł - wszystkie bankomaty w Polsce (dokonanie 1 płatności kartą do konta w miesiącu)

Oferta konta bankowego 360 stopni dla studentów jest praktycznie identyczna - wyróżniającą rzeczą na plus jest na pewno "ułatwienie" możliwości zwolnienia z opłat:

W przypadku osób w wieku 18–26 lat zwolnienie z opłat za kartę oraz wypłaty z bankomatów ma miejsce, już w przypadku zaksięgowania na koncie min. 1 płatności kartą do konta w miesiącu .

Jako, że studenci mają nieregularne dochody Bank Millennium postanowił w ich przypadku zrezygnować z wymogu minimalnego miesięcznego wpływu - co jest jak najbardziej pozytywną rzeczą. Spełnienie tego jednego i prostego warunku, sprawi, że nasze konto będzie całkowicie darmowe w użytkowaniu.



Konto oszczędnościowe Profit o oprocentowaniu 1,0%

Będąc posiadaczem konta 360 stopni lub konto 360 stopni Student, możemy założyć sobie dodatkowo konto oszczędnościowe Profit.
Teraz na Koncie Oszczędnościowym Profit nowe środki w wysokości do 100 000 zł są oprocentowane wg promocyjnej stopy aż 1,0% w skali roku przez 2 miesiące.

Załóż konto do 31 sierpnia 2020 r. i odbierz 220 zł premii

Dodatkowo zakładając konto 360 stopni lub konto 360 stopni Student w Banku Millennium do 31 sierpnia 2020 r. jako nowy klient poprzez specjalną stronę promocji "Poczuj swobodę i zyskaj" możemy zdobyć 220 zł premii.

Warunki uzyskania 220 zł są stosunkowo proste do spełnienia:

  1. Do 31.8.2020 r. zakładamy jedno z wybranych kont: Konto 360° lub 360° Student wraz z kartą debetową, zaznaczając przy tym wymagane zgody marketingowe.
  2. Do 31.8.2020 r. aktywujemy aplikację mobilną Banku Millennium .
  3. W każdym z miesięcy wrzesień, październik, listopad zapewniamy na nowo otwarte Konto wpływy w wys. min. 1000 zł oraz dokonujemy przynajmniej 1 transakcji bezgotówkowej w każdym z trzech wspomnianych wcześniej miesięcy.

premia millenium

Warto pamiętać o ograniczeniach:
- By wziąć udział w akcji promocyjnej, konto 360 musi być założone wyłącznie ze strony promocyjnej
.

Konto 360 Bank Millennium + BONUS 300 zł - Warto załoĹźyć? Wasze Opinie?? - Koniecznie oceń bank.

Ocena:
2.7 na 5
101 głosów
1 2 3 4 5

Opinie, oceny, komentarze (167 odpowiedzi) :

Dodaj swój komentarz »
Strony: << Pierwsza 1 2 3 4 Ostatnia >> (4 stron razem)
MS MS
22.03.2015. 03:15

Prestige

Na skutek porady nieuczciwego pracownika banku straciłem ponad 40 % wpłaconych pieniędzy. A miało być tak pięknie. Może po mojej śmierci, spadkobiercy odzyskają te pieniądze. Jak najdalej od funduszy prestige i od tego banku!!!


byy klient byy klient
22.02.2015. 14:23

Opinia

Klientem banku Millenium jestem od ponad 10 lat. Posiadam „Dobre Konto”. Pewnego dnia Pani w banku zaproponowała mi otworzenie linii kredytowej do wysokości 500 zł do tego konta. Wcześniej dopytałem jej o wszelkie opłaty związane z tą linią kredytową jakie mnie mogą czekać. Miało nie być żadnych opłat oprócz spłaty odsetek gdybym skorzystał z niej, ok zgodziłem się. Podpisałem umowę opierając się na „kompetencji” pracownicy banku zamiast przeczytać i przeanalizować dokładnie umowę.
Na początku nowego roku zostało mi potrącone 50 zł z konta na poczet odnowienia linii kredytowej, z której praktycznie nie skorzystałem.
Już szukam nowego banku, żeby podziękować oszustom z Millenium za współpracę.


Mariusz Mariusz
21.02.2015. 08:04

W kredytach hipotecznych naciągacze i oszuści

Łupią mnie na niskim wkładzie , parę tysięcy co 3 lata , przy uruchamianiu kredytu , Pani powiedziała , że może być pobrana opłata PO 3 latach - a tu karwa fa - CO 3 lata, umowy całej nie czytałem , jak to przy podpisywaniu 100 stron....
Frank szaleje a bank zabezpiecza się moim kosztem , ja korzyści z ubezpieczenia niskiego wkładu nie mam , więc czemu ja płacę ????


Maciek Maciek
17.02.2015. 14:07

Najlepsze konto dla osób posiadające regularne wpływy

Wg mnie to aktualnie najlepsze konto dla osób posiadających min. 1000 zł wpływu na konto miesięcznie.
Wszystko mamy wtedy za darmo.
No i Millenium to normalny bank z oddziałami w całej Polsce a nie jak inne cuda internetowe typu: T-mobile czy mbank bez placówek.


jakub jakub
17.02.2015. 10:54

środki przekazywane na ten rachunek są zwracane do nadawcy

Po zamianie Dobrego konta na 360 dostałem informacje Uprzejmie informujemy, że po zamknięciu rachunku Dobre konto w systemie Banku, środki przekazywane na ten rachunek są zwracane do nadawcy z informacją, że rachunek jest zamknięty . Co to za bank który odsyła pieniądze klienta który z tego powodu może mieć bardzo dużo kłopotów i bank który nie potrafi zapewnić normalnego korzystania z usług bankowych po zmianie konta . Po co zmieniałem konto jak i wielu innych żeby się teraz denerwować z wyjaśnianiem sytuacji odesłanych pieniędzy i informowaniem przelewających pieniądze . Wysłałem pismo skierowane do Prezesa Rady Nadzorczej na ten temat dla mnie kuriozalnej sytuacji i na temat pracy pracowników w oddziale . Odpowiedziała jakaś specjalistka . Jakaś nowo moda w Bankach i w Banku Millennium nie odpowiada Prezes tylko pracownicy oceniają sobie sami swoją pracę i sprawność pracy banku


Elfi Elfi
16.02.2015. 16:02

Mieszane uczucia

W zasadzie niby OK. Obsługa jest darmowa, mają fajne konta dla niepełnoletnich, nieźle oprocentowana lokata mobilna, ale...
Obsługa przez internet i aplikację mobilną pozostawia wiele do życzenia. Przykładowo w sobotę o 21:10 wypłacam pieniądze z konta oszczędnościowego i chcę założyć lokatę. Nie ma takiej możliwości. Środki z oszczędnościowego schodzą i wiszą w próżni, nie można nic z nimi zrobić. W niedzielę do południa to samo. Dopiero około 15-tej mi się udało, bo wcześniej "bank był trakcie przetwarzania" czy coś w tym stylu. W zasadzie wieczorem nie ma szans na zrobienie jakichkolwiek przelewów.
Nie ma też możliwości zorientować się, jakie oprocentowanie mamy na koncie oszczędnościowym. Moim zdaniem przy danym rachunku powinna być informacja jakie jest oprocentowanie podstawowe, a jakie promocyjne i jaka część środków była oprocentowana według której stawki.


Inka Inka
15.02.2015. 23:25

dla mnie rewelacja

W BM mam konto od 2002r. , od kilku lat konto Prestige. Jest to najlepsze konto jakie posiadam. Na infolinii ( zawsze kompetentni pracownicy !!! ) załatwiam 90% spraw dot. interesujących mnie tematów.
Karty ( debetowa oraz kredytowa ) działają bez zarzutu. Za nic nie płacę , karty są bezawaryjne.
Serwis millenet - najbardziej intuicyjny i nowoczesny na rynku usług bankowych.
Ostatnio dołączyłam z kontem firmowym Trade - konto kompatybilne z osobistym, sprawnie, transakcje rozliczane w czasie rzeczywistym :)
Zanim zaczniecie komentować , proponuję gruntownie sprawdzić ofertę konkurencji !!!
NIGDY nie miałam żadnych problemów z BM .


Agnieszka Agnieszka
03.02.2015. 11:36

Oszukani przez Millenium

Poszukuję osób ,które zostały oszukane przez bank na lokacie 6%procentowej zakładanej na 1,5 roku.
Proszę o kontakt :aresinatalia@wp.pl
Pozdrawiam
Ps jak dla mnie to najgorszy bank


darek darek
25.01.2015. 15:46

pozwy zbiorowe przeciw bankom

Zwróćcie Państwo uwagę na znacznie zwiększającą się liczbę pozwów przeciw bankom odnośnie nabicia ich w kredyty frankowe. Pierwszy lepszy przykład: millennium.arkis . pl - tam ponad 3 tys. osób pozywa już bank Millennium i liczba ta ciągle rośnie. Mają solidne argumenty. Co Państwo o tym sądzicie? Jeśli tacy frankowcy wygrają, to czy bank upadnie?


Kuba Kuba
20.01.2015. 15:25

Oszczędność

Wiecie, jak działają konto oszczędnościowe czy krótko terminowe lokanty np. 3,3 %, czy nic nie jest ukryte i czy warto.


Harry Fragnad Harry Fragnad
17.01.2015. 22:23

szybkie poĹźyczki

Harry Fragnad finanse / szybkie pożyczki Harry Fragnad finansów oferuje handlowych i osobowych pożyczek na 2% stopy procentowej, leasingu i średnich rozwiązań finansowych na rynku, które mogą pomóc indywidualny lub firma budować silniejsze, lepsza przyszłość. Czy zostały odrzucone przez instytucje finansowe lub w przeglądzie zadłużenia? Firma ta zapewni wymaganą rozwiązanie finansowe. Zatwierdzenie i przeniesienie wierzytelności trwa tylko dwa dni robocze Dalsze informacje na ten e-mail harryfragnad@outlook.com kontakt po więcej szczegółów.


kazimierz kazimierz
12.01.2015. 16:57

doradca

uważajcie na doradców ja odkąd mam doradcę dostałem w plecy 20000 tys.zł super


blus blus
05.01.2015. 16:50

SKANDALICZNY Brak kontaktu z Bakiem - nawet po kontakcie z idiotyczna infolinią która chce pomóc

Jestem klientem tego banku już od 10 lat , po czasie zostałem klientem "prestiż" doradca dzwonił do mnie raz w miesiącu z ofertą i wszystko było dobrze dopóki ie zmieniłem statusu na detal. Z uwagi na słabą ofertę lokat przeniosłem pieniądze do innego banku i z automatu stałem się klientem segmentu detal z którym Bank się już nie liczy. Dla tego segmentu kontakt z Oddziałem w którym się założyło konto jest niemożliwy, na wizytówkach otrzymywanych widnieje tylko info linia z Warszawy. A Warszawa wiadomo do czego służy - do krojenia klienta a nie do pomocy.

W żaden sposób nie można się skontaktować z pracownikiem z którym dzień wcześniej załatwiało się sprawę. Oddziały w terenie nie mają nawet 1 telefonu podanego do publicznej wiadomości i swoich klientów.

MOIM ZDANIEM TO SKANDAL , PIERWSZY RAZ SPOTYKAM SIĘ Z TAKIM BANKIEM KTÓRY KLIENTÓW DETALU MA GŁĘBOKO W POWAŻANIU. MOJE PIENIĄDZE JUŻ NIGDY NIE WRÓCĄ DO TEGO BANKU POZA DROBNYMI.

JAK KUBA BOGU TAK BÓG KUBIE. mijajcie ten bank szerokim łukiem bo lekceważą swoich klientów z których przecież żyją . TO NIE DO POJĘCIA.
Oburzony klient 5


Jonna Finance Jonna Finance
10.12.2014. 01:19

LOan

Czy potrzebujesz kredytu? Oferujemy pożyczki pożyczki osobiste biznesowe, pożyczki pożyczki firmy, samochody, dom pożyczki i wszelkiego rodzaju pożyczki, a ta firma oferuje pożyczki na bardzo niskim wynosi 2% procent, więc jeśli jesteś zainteresowany kredytu chcemy, aby wrócić do tak poprzez e-mail: jonnafinance@outlook.com


BASIA BASIA
19.11.2014. 12:00

zajęcie komornicze

do Grabek.
ale wynagrodzenie, którego jest wolne od zajęcia jest wynagrodzeniem będąc w kasie firmy. Jeśli firma wypłaca ci gotówką, to mimo zajęcia komorniczego nie potrąci ci kwoty wynagrodzenia wolnej od zajęcia. Czyli dostaniesz. Ale jeśli firma przelewa na konto bankowe, to w momencie znalezienia się pieniędzy na koncie one przestają być wynagrodzeniem. Obojętne skąd i z jakiego tytułu przyszły. Na koncie to są po prostu środki (już nie wynagrodzenie) i jako środki podlegają zajęciu w całości do wysokości całej kwoty zajęcia. Jeśli masz takie komorniczo-zajęciowe sytuacje, to kierowanie wynagrodzenia na konto bankowe (TWOJE), a jeszcze na dodatek wspólne z partnerką, to masakra.
Nie miej pretensji do banku tego czy innego, tylko przeorganizuj to, bo inny bank zrobi to samo.


ted ted
04.11.2014. 21:45

to nie jest konto internetowe

w serwisie internetowym
- brak możliwości spłaty karty po godzinach pracy banku
- brak możliwości spłaty kredytu po godzinach pracy banku
- brak możliwości przelewu wewnętrznego po godzinach pracy banku
- operacje wewnętrzne w godzinach pracy nie są online
- przelew natychmiastowy tylko w godzinach pracy banku
praktycznie nic nie da się zrobić po godzinach pracy banku (w tym w soboty i niedziele)
Terminy spłat zdarzają się w dni wolne, więc nawet jeśli masz milion na koncie, a nie zdążyłeś dzień wcześniej, to klops.


jerry jerry
13.10.2014. 21:26

przestrzegam przed wspłólnm kontem w tym banku w innych może być inaczej

Spytajcie się co się stanie jeżeli któreś z was nie żyje - wtedy bank szybciutko z informacji otrzymanej z ZUS dokona blokady środków , następnie ponownie przeliczy i wypłaci ci część środków reszty nie aż po rozprawie spadkowej z orzeczeniem sądu. Mówili to pracownicy w banku - bo mi nie.


czuj si oszukany czuj si oszukany
18.02.2014. 15:19

W tym banku celowo wprowadzają w błąd!

Uważajcie! W Millennium oszukują z tym promocyjnym oprocentowaniem na koncie oszczędnościowym.
Dopilnowałem już wszystkiego, co było logiczne, w dniu sprawdzania obu sald progowych, miałem w tym banku łącznie 0 zł. Rozpoczęła się nowa promocja (miało być 3,10%), więc wpłaciłem 49.500 zł. Następnego dnia zadzwoniłem jeszcze nawet na infolinię, żeby upewnić się, czy wszystko OK, czy spełniłem wszystkie warunki i czy będę miał to oprocentowanie promocyjne. Konsultant powiedział, że wygląda na to, że tak, chociaż zaznaczył, że (w drugim przecież dniu trwania promocji!!!) nie może jeszcze tego sprawdzić. Zapomniałem później o tym i nawet po pierwszym miesiącu nie sprawdziłem ile naliczyli odsetek. Po drugim miesiącu sprawdziłem i wydało mi się mało, więc policzyłem i okazało się, że zamiast 3,10%, naliczyli mi ok. 2,3%. Poszedłem do banku, gdzie kolejno aż dwie panie wszystko sprawdziły (m.in. to, że spełniłem warunki) i potwierdziły, że mam rację. Połączyły mnie z infolinią, gdzie natychmiast okazało się (teraz nagle nie było problemu ze sprawdzeniem), że podobno nie były to nowe środki, bo uczestniczyłem kiedyś tam (ze cztery miesiące wcześniej) w innej promocji, a to, że przestałem w niej uczestniczyć, bo przecież 2 miesiące temu wypłaciłem już z banku wszystkie środki, nie ma znaczenia, bo gdybym ich nie wypłacił, to mógłbym jeszcze skorzystać z końcówki tamtej starej promocji.Dodam, że dodatkowo, na pierwszy "rzut oka" tamta stara promocja skończyła się aż miesiąc przed moją rezygnacją z niej, spowodowaną wypłaceniem przeze mnie wszystkich pieniędzy (takie daty podaje bank na stronie, gdzie rzuca się to w oczy). Niestety "DROBNYM DRUKIEM"... okazuje się, że ona niby dalej trwa, jeśli ktoś zaczął z niej korzystać w tym pierwszym okresie... i to nawet, jeśli później wypłacił z banku wszystkie pieniądze.
Regulamin jest celowo tak skomplikowany, żeby wprowadzać ludzi w błąd. Nawet większość (niewtajemniczonych) pracowników tego banku rozumie go tak, jak zrozumiałem ja i jak rozumieją go zapewne wszyscy inni klienci.
Dodam, że wcześniej kilka razy upewniałem się na infolinii w sprawie różnych zawiłości tego regulaminu, prosiłem o wyjaśnienia i ani razu żaden konsultant nawet nie zająknął się, że jest tu ukryte jeszcze takie obostrzenie.


Proces Proces
24.01.2014. 16:58

Kiedy bankructwo Banku Millennium

Ten bank to jeden wielki koszmar. Bezpieczeństwo zdeponowanych tam pieniędzy to miraż, fatamorgana która w każdej chwili może się rozpłynąć jak dostęp do swojego konta i zgromadzonych tam pieniędzy. Sam się znalazłem w takiej sytuacji. Otworzyłem konto, deponowałem pieniądze, nie miałem żadnych zobowiązań finansowych. A po jakimś czasie nie mogę zrobić przelewu, okazuje się że mam zablokowany dostęp do swojego rachunku. Nie otrzymałem żadnej informacji o fakcie, nie mówiąc o uzasadnieniu. Teraz czekam już 2 tygodnie na wyjaśnienie, złożyłem reklamację. Placówka w Łodzi na Piłsudskiego 76. Jeśli ktoś chciałby się ponurzeć w oparach absurdu to polecam bank millennium - murowany kandydat do bankructwa.


kamil kamil
10.01.2014. 17:32

debet

mam pytanie czy i jak moge zalatwic sobie debet w dobrym koncie ?


szczepon szczepon
09.11.2013. 09:33

uwaga przy rozwiazaywaniu umowy

Przy rozwiązaniu umowy - daja okres wypowiedzenia - nawet przy rozliczeniu sie na "zero" naliczają opłaty i sztucznie zadłużają konto.


nowy kleint nowy kleint
24.09.2013. 19:06

visa opłata roczna hmm

a to wiem dla tego koles polecił mi mastercard czy tez jest opłata roczna ?? jak stoja placówki we wrocławiu w sumie jest ich 20


wojtek wojtek
17.07.2013. 08:59

Konto Osobiste

Witam dobre Konto w milenium to Najlepsze bo jeżeli jest tylko wpływ 1000 i 1 opłata kartą wszystko jest za 0 złotych


Tido Tido
26.05.2013. 13:31

BANKOWOŚĆ DLA NAIWNYCH

Konto jest darmowe. Przekonuję się do tego już od dawna. Mam wszystko za darmo. Jeśli ludzie nie potrafią czytać i słuchać to potem mają problemy. Nie jest to dziwne, ale żałosne, że rodzą się takie stworzenia, które nie potrafią myśleć. Obecnie nie zamieniłbym na żaden inny bank. Jest mi tu dobrze, nie muszę za żadną usługę, z której korzystam płacić. Jest tak jak być powinno. To tyle w tym temacie. Dziękuję za uwagę.


Dariusz Dariusz
14.05.2013. 10:04

Pomyłka

Po to, żeby wypłacić swoje pieniadze potrzeba dostępu do usługi SMS. Aby ją uruchomić trzeba mieć kartę bankomatową, która nie jest wymagana przy zakładaniu konta (zrezygnowałm, bo mam 10 innych kart), albo...posiadać dwa telefony (!!!). Po co? Żeby na jeden otrzymać hasło SMS do uruchomienia haseł, a nastepnie dzwoniąc z drugiego podać to hasło :) Jaja do kwadratu.
Do tego maksymalny limit wypłaty to 50tysiecy dziennie.
Przestrzegam przed tym bankiem. Nigdy więcej nie założę tam żadnego konta.


Anonim Anonim
16.04.2013. 22:20

Bank Millenium

cytat:
dj
21.07.2012. 21:23
cała prawda o millenium

podaje do wiadomości : jeśli czytam tych wszystkich nieudaczników co za coś musza płacić w millenium bank to tylko dlatego , że nie umieją czytać umowy. Jeśli chodzi o konto internetowe to :
1 . Przelewy darmowe - Idą góra jeden dzień
2. Wpłata na konto musi być min 1000 zł - może być wpłata własna!!!!, lub cokolwiek byle wpłynęło a na drugi dzień może" wypłynąć"
3, Wypłaty darmowe ze wszystkich bankomatów - tylko nie sprawdzajcie stanu konta bo zapłacicie 2 zł a tego nikt nie wie póki się nie przekona!
4. Wciskają darmowe ubezpieczenie ale na miesiąc potem trzeba samemu wycofać bo zapłacicie 2 zł
5. Zwracają 3% wydatków tak jak mówią - hipermarkety, stacje paliwowe , apteki , kina , bilety lotnicze i inne.
I oto prawda o tym banku, a co do kadry to nie wiem, przynajmniej w moim banku znają się na rzeczy. Pozdrawiam"

Podpisuję się pod tym, co prawda zmienili zasady premii 3% ale chwilowo nie widzę lepszego banku. Nie korzystam z kredytów i kart kredytowych, bo to są pułapki wszystkich banków


mak98 mak98
20.02.2013. 10:10

dobry bank

Millenium jest super. a szczególnie konta oszczędnościowe


Aleksandra Aleksandra
12.11.2012. 13:29

utracone pieniądze

9 lutego 2005 r. zmarła moja teściowa zostawiając dzieciom spadek długu. posiadała zmarła u Państwa konto na którym była znaczna suma pieniędzy,a która dziś mogła by przejść na spłatę długu.
Pytanie brzmi co należy zrobić żeby odzyskać pieniądze . Z poważaniem


lizak lizak
30.07.2012. 21:06

a wyglądało tak dobrze!

Witam, ogólnie bank jest całkiem O.K. ale jak potrzebowałem Pilnej Gotówki to się okazało że brak kompetencji pracownika w Niepołomicach wpuścił mnie w poważny kanał. Potrzebowałem pilnie 10000zł, został mi przyznany kredyt na rozsądnych warunkach. Przelew miał nastąpić w poniedziałek, w sobotę umówiłem się z trzema
sprzedawcami auta które mnie interesowało i kiszka! kasy nie ma na koncie!
Wstyd, upokorzenie, okazja uciekła, cały tydzień siedziałem w internecie szukając i dogrwając szczegóły sobotnich oględzin auta i wstyd za piątkę. W placówce owszem
przepraszamy błąd człowieka (to jest bankowiec) a jak się pomyli na znacznie wyższą kwotę? Gdyby nie moja interwencja na infolinii to nawet by nie wiedział że zapomniał o jednym podpisie, a ja czekał bym cierpliwie na podpisany kredyt.
Ale poza tym Dobre Konto polecam, tylko trzeba pilnować pracowników.
lizak


dj dj
21.07.2012. 21:23

cała prawda o millenium

podaje do wiadomości : jeśli czytam tych wszystkich nieudaczników co za coś musza płacić w millenium bank to tylko dlatego , że nie umieją czytać umowy. Jeśli chodzi o konto internetowe to :
1 . Przelewy darmowe - Idą góra jeden dzień
2. Wpłata na konto musi być min 1000 zł - może być wpłata własna!!!!, lub cokolwiek byle wpłynęło a na drugi dzień może" wypłynąć"
3, Wypłaty darmowe ze wszystkich bankomatów - tylko nie sprawdzajcie stanu konta bo zapłacicie 2 zł a tego nikt nie wie póki się nie przekona!
4. Wciskają darmowe ubezpieczenie ale na miesiąc potem trzeba samemu wycofać bo zapłacicie 2 zł
5. Zwracają 3% wydatków tak jak mówią - hipermarkety, stacje paliwowe , apteki , kina , bilety lotnicze i inne.
I oto prawda o tym banku, a co do kadry to nie wiem, przynajmniej w moim banku znają się na rzeczy. Pozdrawiam


kaina kaina
11.07.2012. 18:27

czy warto w tym banku brać chwilówkę?!

Witam! Mam jedno pytanie czy warto brać chwilówkę w tym banku a jeśli nie w tym to w jakim ??????Bardzo proszę o doradę :)


Zawiedziony Zawiedziony
26.06.2012. 15:55

Ten bank

Witajcie,

Naprawdę szczerze ODRADZAM i NIEPOLECAM tego banku. To jedno wielkie nie porozumienie. Kadra nie wyszkolona, wprowadza klienta w błąd już podczas podpisywania umowy, zabierają pieniądze z konta. Mają wysokie opłaty, nawet za przelew mają już opłaty. Nie można z nimi nic załatwic przelew idzie ponad 2-3 dni. W obecnym banku wypłate mam zawsze regularnie o tej samej porze, w Millenium 3 dni później!!!!! 3 DNI OPÓŹNIENIA WYPŁATY!!
I nie jak bank twierdzi z winny pracodawcy TYLKO Z ICH WINNY. Takie mają księgowania. Infolinia - jedno WIELKIE DNO!!!
Reklamacje - aż brak słów.


Iwona Turbiarz Iwona Turbiarz
21.04.2012. 16:57

iwona.turbiarz@interia.pl, lub telefon: 668 313 880. nowe hasło

Witam bank Millenium. Miałam włączony Caps Lock i zablokowało mi dzisiaj 21.04.2012 hasło. Nie chcę iść do siedziby banku, bo czas mi nie pozwala. Proszę zatem o przysłanie nowego hasła na : iwona.turbiarz@interia.pl, lub telefon: 668 313 880


JA JA
18.04.2012. 16:02

Konto Biznes Prowizja za wypłatę w innym banku 3% !!!!!!!!!!!!

Wypłaciłem dość dużo MOICH pieniędzy z bankomatu w innym banku.Niestety nie doczytałem w umowie,że kasują za to 3% prowizji.Po co komu taka karta?. Wypłaciłem 4000 zł i skasowali mnie za wypłatę 120zł!!! .No nic tylko otwierać takie banki.Pozdrawiam innych frajerów takich jak ja.


Andrzej Andrzej
16.04.2012. 14:27

Konto Milenium

Byłem wcześniej klientem m.bank,Getin Bank i Alior Bank i jako osoba prowadząca działalność gospodarcza byłem zawsze dyskryminowany,żeby cokolwiek załatwić z produktów banku trzeba było złożyć masę zaświadczeń ,a jak je złożyłem to i tak nic nie załatwiłem .Odpowiedż była jedna brak zdolności kredytowej i nie ważne że saldo konta było co miesiąc powużej 30 000zł.To samo jest obecnie w ślaskim ,który traktuję jako wpłatomat żeby przelać kasę do Milenium.Przyznaję miałem uprzedzenie do Milenium/nie wiem dlaczego/.W 2011r w Makro była wymiana kart gdzie podpisałem umowę z Milenium i jest to pierwszy bank który potraktował mnie jak normalnego klienta .Bez zbędnych zaswiadczeń otrzymałem kartę kredytową,z której korzystam wszędzie i na bierzaco się rozliczam otworzyłe dodatkowo Dobre konto ,z wszystkich usług jestem zadowolony ,miła obsługa w Sosnowcu na Żytniej,a co ciekawe nadal bank zaskakuje swoimi propozycjami i nie ogranicza się tylko do przechowywania moich pieniędzy.Wszystkie informacje przy zakładaniu konta pracownicy podają prawdziwe .Polecam Milenium


Grabek Grabek
29.08.2011. 08:29

Bank Millenium to poraĹźka

Na wezwanie komornika sądowego bank millenium zajął konto osobiste. W pouczeniu stanowiącym treść pisma jest wyraźnie napisane, że wynagrodzenie za pracę nie podlega zajęciu. Dodatkowo konto jest własnością również mojej dziewczyny, a więc osoby obcej z punktu widzenia prawa. Również i ta sytuacja jest uwzględniona w pouczeniu.

Tak czy siak bank wpływających pieniążków nie miał prawa ruszać. Stało sie jednak inaczej a w efekcie ich nieudolności nie mamy za co nakarmić dzieci, ponieważ pozbawiono nas środków do życia.

Wnioski: nie znają prawa chociaż powinni, nie sa to sytuacje wyjątkowe. Nie umieją czytac, ponieważ pismo urzędowe zawsze zawiera pouczenie- wystarczy przeczytać. Nie sprawdzili nawet, do kogo nalezy konto. W centrali jak widać nikt czytac nie umie, a dobro swoich klientów mają najwyraźniej bardzo głęboko.

Chcesz zeby zniknęły Twoje pieniądze? Załóż konto w Banku Millenium!


jacko jacko
20.08.2011. 12:29

Opinia

Ania,

A nie macie w tym mniejszym mieście możliwości płacenia kartą w sklepie/markecie? Zakupy - jedzenie, można przecież tak też zrobić?
No nic, mnie traktują w porządku, bank Millennium znaczy. I mówię - jak ktoś oczekuje kokosów i nie wiadomo czego, to się nie doczeka ;) Z ŻADNEGO banku ;)

Jeszcze do Ani - proponuję wypłacić z bankomatu, po wypłacie, powiedzmy 300-500 zł i zostawić w domu. W razie czego będzie, jak bankomaty siądą. Bankomaty siadają i to często, nie tylko Millennium.
Pozdrawiam.


Szymon28 Szymon28
19.08.2011. 16:20

Do Megi

Zgadzam się z Tobą, że przeniesienie limitu to trudny orzech do zgryzienia...przez pracowników tej firmy.
W kwietniu tego roku chciałem założyć Dobre Konto i przenieść limit.
Wypełniłem dokumenty przedstawiłem historię wpływów na stare konto i jak się okazało miało wystarczyć. Nic z tego Pani w jednym z oddziałów w Bielsku-Białej mimo dobrych intencji stwierdziła że wymagane dokumenty to za mało i będę musiał dostarczyć zaświadczenie od pracodawcy.
Dałem sobie spokój i udałem się do konkurencji, Alior Banku.
W ciągu jednego dnia zostały załatwione formalności, sprawdzanie w BIK, historia wpływów z 6 miesięcy i bez najmniejszego problemu przyznano tzn. przeniesiono mi limit w koncie.
Do tego miałem 4 miesiące na dostarczenie dok. potwierdzających zamknięcie limitu w starym koncie.
Puki co nie narzekam. Jedyna opłata to 5 zł za kartę ale brak opłąt za korzystanie z wszystkich wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą, bezpłatne przelewy.
To moje trzecie konto. Wcześniej korzystałem usług z ING B. Śląskiego wtedy nie mieli jeszcze w ofercie konta direct zrezygnowałem i przeniosłem do BZ WBK, przez 5 lat bardzo dobra współpraca.
Miałem limit i kartę kredytową. Zdecydowałem się na inny bank ponieważ przybyło mi przelewów, których wykonuję ok.10 w miesiącu. W BZWBK przelew 0,50 zł w Alior Banku 0,00 zł.


ania ania
16.08.2011. 14:25

cd "dobre" konto

zapomniałam jeszcze dodać, iż aby konto było rzeczywiście darmowe, musi następowac regularny, comiesięczny wpływ 1000 zł. Nie może być to jednak wpłata własna.


ania ania
16.08.2011. 14:20

"dobre" konto

To konto na 1 rzut oka wydaje sie być super. Potem jednak zaczynają się "ale".
Chciałam przenieść konto z debetem z innego banku. W ofercie Millenium jest wyraźnie napisane, ze pomagają to zrobić, mało tego- oprocentowanie przenoszonego limitu bedzie mniejsze, niż dotąd. Podobnie z karta kredytową. A na żywo....
Otwierają konto, a potem rozpatrują zdolność kredytową, bo po prostu oferują mi NOWE usługi w postaci limitu i karty kredytowej. Czyli niczego nie przenoszą, nie pomagają zamykac, spłacać, tylko oferują mi pieniądze, za które mogę sobie sama spłacić dotychczasowe zobowiązania. A zdolność muszą rozpatrywać, bo skąd mogą wiedzieć, czy ja to spłacę...gdyby zgodnie z zapisem zajmowali sie przenoszeniem, to wiedzieliby.
W kwestii Dobrego Konta i należnych z tego powodu zwrotu 3% Panstwo Bankowcy nie są w stanie dokładnie określić, jakie sklepy wchodzą w grę. Wiedzą tylko ,ze supermarkety ale juz hiperkmarkety nie. Czyli :w CarefourrExpress dostanę zniżke, ale w Carefour już nie.
Dysponują tylko kodami ,których znaczenia nie znają a wiedzę czerpią z opinii klientów.
Aktywacja karty do bankomatu przypominała slalom gigant i musiałam iść do banku i zrobić to z panią z okienka.
OgĂłlnie rozczarowanie.


Megi Megi
16.08.2011. 08:39

Przeniesienie limitu

Gdy zakladalam dobre konto w banku Millenium przeniesienie limitu kredytowego miało być tylko formalnością. Otóż okazało się, ze jest szczegółowa weryfikacja- to ze masz w innym banku tak naprawdę nie ma znaczenia nikt tego nie bierze pod uwagę. W moim przypadku sprawa się toczy od 26 czerwca 2011 poproszono mnie o dostarczenie średniej z umowy o prace z 12 mies oraz z umowy zlecenia z ostatnich trzech miesiecy. Mo moich dopytywaniach co z limitem dowiedziałam się, ze nie wzięto pod uwagę umów zlecenia ( przez co przyznano mi marne 550 zl rzekomo bo sa zaostrzenia). Ta sama pani, która prosiła średnia z umowy zlecenia z ost trzech miesiecy podczas załatwiania sprawy w banku, po dwóch miesiącach czekania na decyzje odpowiedziała, ze infolinia mi tak powiedziała i trzeba było przynieść z ost 6 mies. To wielka bzdura ponieważ ta sprawę zalatwialam z nią i przynosilam dokumenty przez nią zlecone. Mam wrażenie, ze z tym limitem robią wszystko żeby go nie udzielić!!! Czy ktoś wie o co tu chodzi???


marta marta
30.07.2011. 13:40

porażka w małym mieście

Paranoja całego systemu banku, ponieważ sobota bankomaty nie działają godziny szczytu oczywiście od 10.00 szukasz bankomatu, który wypłaca, a jak znajdziesz dokonujesz wypłaty kartą i po wykonaniu całej operacji pojawia się komunikat o uszkodzonym systemie, jak by ,to było mało bankomat nie oddaje karty.
Wszystkie odziały zamknięte, bo to sobota ( dziwny fakt w dzisiejszych czasach, bo każda szanująca instytucja ma w sobotę a oddziały czynne), a tu ludzie w mniejszym mieście mogą czekać do poniedziałku.
Jak mam kupić coś do jedzenia, jak jedyna informacja z infolinii , to zablokować kartę i czekać do 7 dni roboczych na kolejną kartę PARANOJA !!!!!!!
Najbliższy czynny odział( dziwne) miasto oddalone o 100 kilometrów od miejsca zamieszkania, bo to duże miasto i tam ludzi ( KLIENTÓW) traktuje się lepiej, a my w mniejszym mieście możemy zacisnąć żołądek i czekać do poniedziałku.
Może szanowny Pan prezes tej instytucji sam poczeka do poniedziałku bo dzieciom nie powiem, że bankomat miał problem i nie wypłacił pieniędzy.
Czas najwyższy zmienić politykę pracy tej instytucji i ludziom w mniejszym mieście dać szansę na możliwość odwiedzenia czynnego oddziału w sobotę, tym bardziej, że takie problemy są standardem w naszym mieście, w bankomatach brak pieniędzy na weekend.


Drobny ciuacz Drobny ciuacz
26.07.2011. 20:32

za darmo?czas piramidek finansowych już minęły,a ludzie dalej kit łykają

Zgadzam się z wypowiedziami "jacko"i "zladko".Mam kredyt hipote. od 2005 i ROR.Nie mogę narzekać/chociaż b.sceptycznie podchodziłem do wyboru banku/,jak ostatnio majstrowanie przy cenniku usług to zastanawiałem się nad rozstaniem. Konto mam "za darmo",ale wystarczająco zarabiają na moim kredycie,żeby pobierać jeszcze opł. za prowadzenie konta.Ludzie nie łudźcie się ,że macie coś ZA DARMO! w pojęciach bankowych nie figuruje takie określenie.Kto w to wierzy to szczere wyrazy współczucia,znaczy że nadal są jacyś naiwniacy .Nikt nie zastanawia się nad ofertą dlaczego "za darmo",tylko ślepo łyka jak małpa kit,i oto im chodzi.Stąd takie sukcesy piramid finansowych.Ech,szkoda gadać.Teraz to nawet w m...ę nie chcą lać za darmo.


Lipiec Lipiec
05.07.2011. 12:18

KOLEJNE WEEKENDOWE PROBLEMY

Ja mam konto w Millenium od kilkunastu lat i ciągle zastanawiam się dlaczego ... ???
Na początku było OK - jeden z pierwszych banków który miał ofertę internetową. I jeśli chodzi o obsługę przez Millenet - jak jak najbardziej OK.
Dużo gorzej jest jeśli musimy skorzystać z usług pracownika banku, tu zależy jak się trafi, najgorzej jest na infolinii - tu pracownicy nie mają prawodopodobnie żadnych uprawnień do przekazywania jakichkolwiek informacji, nie mówiąc już o podejmowaniu decyzji. Na każde postawione pytanie odpowiadają: "tak wygenerował sysytem". I koniec dyskusji, a ja się pytam, po co w takim razie rozmawiam z człowiekiem ???
Lub przykład ostatniej soboty - ogólna awaria systemu informatycznego - nie działały karty kredytowe, nie można było wypłacić pieniędzy z bankomatów. Dzownię na infolinię i chcę się dowiedzieć w czym prolem - po przedstawieniu problemu - konsultanci się wyłączają. BRAWO - bardzo "profesjonalne" podejście do klienta. W oddziałach też bywa różnie, jak przychodzisz żeby "dać" im pieniądzę - bardzo mili, gdy jest jakiś problem - opowiedź taka, że i tak nic nie wiesz. Przykład ostaniej soboty - prawcownik oddziału - jest w stanie tylko powiedzieć, że jest awaria, kiedy będzie można płacić karta - nie wiadomo, bo w weekendy nie ma informatyka, który jest w stanie zapanować nad systemem banku i musi dojechać na miejsce .... ciekawe
Na pytanie, jak mogę dzisiaj korzystaż z usług banku - jedynie wpłata gotóki w kasie. Czyli po to płacę za posiadanie kart kredytowych, żeby w sumie móc wypłacać pieniądze w oddziale .... ???
Dodam tylko, Ĺźe nie jest to sporadyczna sytuacja ...
A dzisiaj zabieram się do szukania innego banku
pozdrawiam wszystkich klientów banku Millenium, i życzę im wytrwałości


jacko jacko
03.07.2011. 00:04

Ponadto

Uważam, że jest o wiele więcej "super atrakcyjnych" ofert, szybkich i zdecydowanie nieprzemyślanych, tzn branie ich i chapanie się na nie jest nieprzemyślane. Jak np jakieś "konto za zero"... Ludzie... NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO, jak Konto za Zero. To tak, jak pożyczka z 0% oprocentowaniem. Takie coś NIE ISTNIEJE. Świat nie funkcjonuje na takiej zasadzie, że my Ci pożyczymy pieniądze za darmo. Co Wy myślicie? Wszędzie jest tak, że za usługę płaci się za 3 podstawowe rzeczy - materiały, robociznę i sprzęt. Nawet, jeśli usługa (cytowany przeze mnie hydraulik) nie zostanie wykonana, to przecież ten hydraulik za sam przyjazd i zbadanie sprawy pobierze opłatę. I tu nie ma się czemu dziwić.

Nie musi to oznaczać, że ten hydraulik to skubaniec i CHCIAŁ WAS OSZUKAĆ. Kierował się CHĘCIĄ OSZUKANIA WAS, zrobienia Was w balona. No co Wy? Chcielibyście, żeby to było za darmo?

Oszczędności trzeba szukać inaczej. Funkcjonowanie finansów banków zależy też w dużej mierze od polityki Państwa. Odbieranie bankom korzyści ze spreadów odbije się na tym, że bank będzie chciał zarobić na kliencie inną drogą. Np przez zwiększenie opłat za prowadzenie konta. Trzeba szukać rozwiązań w sposobie funkcjonowania, a nie w doraźnych zastrzykach, które odbiją się z dwukrotną siłą w innych płaszczyznach. Zasada jest prosta - NIKT WAM NIC NIE DA ZA DARMO. I jakieś chwilowe rozwiązanie i uszczęśliwienie na 5 minut do przodu zamiast na 30 lat do przodu, nic nie da.

Powiem więcej - Bank Millennium (którego jestem klientem, nie pracownikiem, nie mam tam żadnych znajomości, oprócz tego, że wiem, że tam pracowała przez kilka lat moja znajoma, ZNAJOMA podkreślam, która jednak nigdy nie przekazała mi żadnych bliższych informacji nt funkcjonowania tego banku ani nie próbowała mi "sprzedać" jego usług) podaje raczej czarno na białym, jakie są konsekwencje, opłaty, skutki korzystania z jego usług. Oni nie mówią - będziesz miał u nas jak w raju i zero opłat. Po co mają wciskać kit? Jak inni, którzy oferują jakąś usługę niby "za darmo"? Wiadomo, że USŁUGA-KOSZTUJE. Nie ma niczego za darmo. Ja wolę, jak mi ktoś powie, że karta kredytowa, jaką mi oferują, może nie być obciążona opłatą roczną, ale tylko przez pierwszy rok posiadania karty i tylko jeśli uruchomię ją i dokonam jakiejkolwiek transakcji w ciągu miesiąca. Przejrzyste? Dla mnie wystarczająco. W następnym roku już za kartę będę musiał płacić 70 zł rocznie.

Uważam, że Millennium to dobry bank. Trzeba umieć tylko rozmawiać z nimi i naprawdę nie oczekiwać, że z nieba Millennium spadną mi kokosy, bo mi się należy. Jak będziecie tak myśleć, że się należy i że ja mogę wejść do oddziału jak jakiś gbur i oczekuję, że będą dla mnie mili mimo, że im nawrzucam, to tak samo mnie potraktują. W końcu to ja założyłem konto w tym banku, a nie oni do mnie przyszli i się narzucili z ofertą, jak jakiś sprzedawca "Power Drivera" - niby super nowoczesnego śrubokręta, niezawodnego i solidnego, tak solidnego i super oszczędnego, że kosztuje 500 zł w niesamowitym znamienitym "teleshopie" i po miesiącu mamy rozsypaną zabawkę przypominającą dziecięcy pistolet-zabawkę ze spustem powodującym obracanie się bębna i iskrzenie (porównuję to do oferty "super konto za zero"). Heh, nota bene tak się składa, że Dobre Konto w Millennium akurat jest całkowicie za darmo (oprócz opłat za ubezpieczenie karty 3zł miesięcznie) i nie jest to jakieś tam wirtualne konto.

Ludzie, trzeba trochę umieć korzystać z usług banku. Nikt Wam nie kazał korzystać z oferty kredytu Millennium. Ale jak już się zdecydowaliście, to współpraca z nimi może być owocna. Oczywiście są i poślizgi, ale nie dać się i pokazać, że się założyło to konto z zaufaniem do nich, a nie oczekując od nich nie wiadomo czego. Merytorycznie i spokojnie do tego podejść i się uda i da.


jacko jacko
02.07.2011. 23:27

Hmmm

No ja mam tam konto od 2006 roku. Założyłem tam, bo najbliżej, jakoś od razu wpadł mi do głowy, żeby tam. Za prowadzenie konta jest 7,00 PLN. Traciłem dużo pieniędzy przez zaciągnięty kredyt z karty kredytowej w 2010 r (jakieś 800 zł) tzn przez odsetki.

Nigdy żadnych problemów nie miałem z nimi. Zakładam, że to normalne, że płacę 7,00 za prowadzenie konta, 70 zł od karty kredytowej rocznie (mam 2, Niebieska Millennium i MasterCard), hmmm, jak chcę mieć kartę kredytową, to wiadomo, że żadna usługa nie jest za darmo.

Trochę mnie dziwią wpisy ludzi, którzy wszystko chcieliby mieć za darmo. To tak, jakby mieć pretensje, że hydraulik powinien naprawić kran za darmo. No bo ja to pan, a hydraulik to śmieć i tylko bierze kasę. Ludzie, musicie sobie zdać sprawę z jednej rzeczy - nawet jeśli wezwiecie hydraulika, który przyjedzie, obejrzy i stwierdzi, że musi przyjść jeszcze raz, bo nie da rady od razu naprawić, to będziecie mu musieli zapłacić. Ludzie, Wy myślicie, że świat jest darmowy i nic nie trzeba robić, tylko tak jak w reklamach uśmiechać się i robić piękną buzię, sprawy się same załatwią i niczego nie trzeba pilnować. No to jesteście w dużym błędzie.

Ja się czasami zastanawiam, w jakim społeczeństwie ja żyję. Banki będą oszukiwać, ale sztuka polega na nie daniu się oszukać bankowi.

Uważam, że Millennium to nie jest zły bank. Mają dobre oferty - kredyty hipoteczne, karty kredytowe, spoko wszystko jest. Karta debetowa nawet, musi być ubezpieczona. Problemy będą zawsze, ale trzeba się nie przejmować tym aż tak bardzo. Jeżeli jest jakaś tam opłata w wysokości 20zł rocznie, ale my nie wiedzieliśmy o tym, bo nie doczytaliśmy umowy albo jakaś informacja umknęła przy zawieraniu umowy, to trzeba sprawdzić, czy nie jest to jakieś tam obowiązkowe ubezpieczenie karty, jakieś odsetki, jakieś spłaty, o których zobowiązaniach zapomnieliśmy.

Zawsze od nich dostawałem wyciągi i wszystko było czarno na białym. Nie sądzę, żeby w innych bankach było MEGA INACZEJ. Czyli, że np w jakimś tam dziwnym mBanku czy jakimś innym wirtualnym tworze, miałbym super warunki. Wcale nie. Stałość wobec jednego banku, moim zdaniem, też popłaca. Kilka lat w jednym jest lepsze niż 20 różnych banków przez 5 lat. Bo za każdym razem coś mi się nie podoba, bo ten ma za prowadzenie konta 6zł a tamten 5,80. Dla człowieka ważne jest to. Porównałbym to do CV, gdzie jest napisane - doświadczenie: 2000-2010 firma taka i taka. A nie:
2000.01 - 2000.08 - firma nr 1
2001.02. - 2002.01 - firma nr 2
2002.02-2002.04 - firma nr 3
2002.04-2004.01 - firma nr 4
2004.02- 2005.01 - firma nr 5
2005.02 - 2006-05. - firma nr 6

i tak do 2011 jeszcze 18 pozycji. Wiedzcie, że takie coś świadczy o jednym - o niekompetencji i niezdecydowaniu człowieka. Który zmienia firmy jak skarpetki, a to znaczy, że coś jest nie tak.
To samo z bankami. Więcej strat przynosi jakieś nieustanne przenoszenie się i gryzienie z bankiem, niż stałość i pewne zapewnienie, że jesteśmy klientami jednego banku, a nie 5 obok.

Jak chcecie, to sobie miejcie w ogóle 7 różnych kont na 20 różnych kredytach, lokatach i oszczędnościach. Tylko potem nie miejcie pretensji do wszystkich banków i każdego z osobna, że nie potraficie sobie poradzić z warunkami, różnymi dla wszystkich tych banków. I że każdy z nich to oszust i malwersant.

Bo jedna jest zasada: Jeżeli się DASZ OSZUKAĆ, to bez wątpienia CIĘ OSZUKAJĄ. ;)

Pozdrawiam.


paweł paweł
06.06.2011. 22:26

trefny weekend dla posiadaczy kont osobistych w Milenium

fatalny poniedziałek dla właścicieli kont w Milenium,fatalny system zabezpieczeń w bankomatach,czy tylko w Gdańsku!!!wielu właścicieli kont wyladowało na komisariacie w Gdańsku na Piwnejpo wyczyszczeniu kont ze środków finansowych.Jak to oceniacie? po


zladko zladko
18.05.2011. 13:22

Róşnie to z tym bankiem bywa ......

Z bankiem Millenium jestem związany od samego początku kiedy jeszcze miałem konto w Big Banku Gdańskim który później stał się bankiem Millenium, i od samego początku bank jednoznacznie dawał mi do zrozumienia że jestem ,( choć niejednokrotnie hołubionym i zapewnianym o mojej ważności dla banku ) tylko i wyłącznie podmiotem potrzebnym bankowi dla własnych celów , aby bank mógł na mnie zarobić. Mam w tym banku 3 konta : moje osobiste , moje firmowe i żony konto do którego jestem upoważniony. Ileż to razy bank "specjalnie dla mnie" przygotowywał oferty a to złotej karty , a to karty debetowej , a to limitu debetowego ,a to kredytu itp , itd i tak za każdym razem jak jestem w banku , a jestem dość często nieraz kilka razy w tygodniu , wpłacam , wypłacam , przelewam z konta na konto , płace VAT itd i za każdym razem "mamy dla pana specjalna ofertę , do znudzenia .....ale jak ja np. wypłacając pieniądze proszę o np o 20szt dziesiątek , 20szt dwudziestek i reszta setki zanim skończę mówić już pani w połowie zdania "nie mam" to ja same 10tki mogą być , "nie mam"! więc wówczas wypłacam po 40 złotych i wówczas się znajdują , żadnej przez tyle lat nie chciało się pójść do skarbca i pobrać drobne nominały i wypłacić tak jak sobie życzę ale panie zawsze z "bananem na ustach " dają mi oferty na zaciągnięcie kredytu u nich to żałosne ...ostatnio pani odmówiła mi transakcji bo miałem pęknięty dowód choć na ten sam kilkanaście razy wcześniej wszystko załatwiałem i u nikogo nie budził zastrzeżeń , nagle pani z fochem stwierdziła nie i już , brrr poprosiłem na piśmie odmowę że bank mi odmawia usługi z takiego a takiego powodu...pani nic takiego nie dajemy a w domyśle abym spadał......wrrrrrr poszedłem do innego oddziału i załatwiłem wszystko bez problemu..... ot i bank Millenium w Szczecinie... klient to robak tak naprawdę ...choć niesprawiedliwy byłbym gdybym nie napisał że wiele pań ze Szczecińskich oddziałów jest super fajnych , ale cóż bardziej boli takie złośliwe i niechętne klientowi zachowanie....
miłego wszystkim dnia


damian1982 damian1982
16.05.2011. 12:44

Darmowe konto - ściema

Darmowe konto i darmowa karta to ściema. W Krakowie w placówkach zarówno na ul. Legionów Piłsudskiego jak i na Królowej Jadwigi ściemniają, że konto jest w pełni bez opłat i nic się nie płaci. Na pytanie czy są jakieś dodatkowe opłaty, odpowiadają że nie. "Zapominają" tylko dodać, że z automatu dodają ubezpieczenie do karty 2,99/miesiąc.


lenka lenka
07.05.2011. 00:10

przekłamanie w ofercie

Postanowiłam skorzystać z oferty banku Millennium i dać mu jeszcze jedną szansę (już kiedyś się z niego wyniosłam obrażona za zmianę warunków). Oferta dobre konto wygląda bardzo obiecująco z jednym małym ale. W ofercie jest napisane: jeśli posiadasz debet w innym banku przeniesiemy go zmniejszając oprocentowanie, 0 opłat w pierwszym roku za udzielenie. Otóż de facto okazuje się, że debet w innym banku nie gra żadnej roli przy weryfikacji. Pani, zresztą bardzo miła, tłumaczyła mi, że to zaostrzenie warunków wynikające z rekomendacji, które weszły w życie. Przyjmuje argument, zadałam jej tylko dwa proste pytania: kiedy zaostrzono warunki i kiedy stworzono dobre konto i ofertę. Warunki uległy zmianie w styczniu, dobre konto to twór, który wszedł w życie w ostatnim miesiącu. Nierzetelność informacji smutna, tym bardziej, że otwierając dwa dni wcześniej konto pytałam o tę kwestię i potwierdzono informację, że bierze się pod uwagę umowę o limit z innego banku i wyciągi z konta oraz, że przeniesienie limitu to tylko formalność, a nie proces szczegółowej weryfikacji.


Strony: << Pierwsza 1 2 3 4 Ostatnia >> (4 stron razem)

Dodaj własną opinie, zadaj pytanie

* = wymagane pole

:

:

:

:


4 + 7 =

Copyright © 2005-2018 Bankowe-Konta.info
Wszelkie prawa autorskie zastrzeżone. Kopiowanie/rozpowszechnianie artykułów zabronione !